TRANSPORT GRATUIT pentru comenzile de peste 200 lei
Comenzi sau suport la tel:
0731 122 222, 0755 031 299
si e-mail: suport@o-mac.ro
PESTE 70.000 DE MOTOCULTOARE
VANDUTE IN ROMANIA

Ai 0 produse in cos!

Service si garanție

Toate produsele cumparăte online au o garanţie de 24 de luni, din momentul achiziţiei. Orice produs online este însoţit de Certificatul de garanţie emis de O-Mac Padure&Gradina S.R.L, cu respectarea prevederilor legale în vigoare.

Pentru piesele de schimb, consumabile sau accesorii, garanţia se acordă doar în cazul în care acestea au fost montate într-un centru autorizat de către SC O-MAC PADURE & GRADINA SRL.  Piesele de schimb beneficiază de garanţie pe o perioadă de 6 luni de la data cumpărării.

În cadrul termenului de garanţie, O-Mac suportă toate costurile privind punerea în funcţiune, repararea sau înlocuirea pieselor de schimb defecte, mai puţin consumabilele şi accesoriile. Pentru lucrările executate, O-Mac Padure & Gradina acordă garanţie. Garanţia nu se extinde asupra accesoriilor şi consumabilelor care intră în componenţa utilajului, cu excepţia cazului în care acestea prezintă vicii ascunse.

Extras din legea 449/2003:

„Garanţia de conformitate conform legii 449/2003, republicată 2008, este de 2 ani.
Se consideră că produsele sunt în conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare dacă:
a) corespund descrierii făcute de vânzător şi au aceleaşi calităţi ca şi produsele pe care vânzătorul le-a prezentat consumatorului ca mostră sau model;
b) corespund oricărui scop specific solicitat de către consumator, scop făcut cunoscut vânzătorului şi acceptat de acesta la încheierea contractului de vânzare-cumpărare;
c) corespund scopurilor pentru care sunt utilizate în mod normal produsele de acelaşi tip;
d) fiind de acelaşi tip, prezintă parametri de calitate şi performanţe normale, la care consumatorul se poate aştepta în mod rezonabil, date fiind natura produsului şi declaratiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, făcute de vânzător, de producător sau de reprezentantul acestuia, în special prin publicitate sau prin înscriere pe eticheta produsului.

Art.16

Răspunderea vânzătorului, conform prevederilor art. 9-14, este angajată dacă lipsa de conformitate apare într-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului.
Durata medie de utilizare a produselor este de 60 luni, în condiţiile unei exploatări normale. Pe această perioadă, proprietarul beneficiază, contra cost, de service post-garanţie, cu piese originale. O-Mac asigură piese de schimb, accesorii şi consumabile pe o perioadă de timp cel puţin egală cu durată medie de utilizare.
Toate piesele de schimb, accesoriile şi consumabilele, asigurate de firma O-Mac Padure & Gradina SRL sunt originale şi se supun standardelor şi condiţiilor de calitate cuprinse în Certificatul de Conformitate. Pentru intervenţiile în cadrul termenului de garanţie, vă rugăm să apelaţi numai la unităţile service autorizate ale S.C. O-Mac Padure & Gradina SRL. 
În cadrul termenului de garanţie (TG), O-Mac Padure & Gradina înlocuieşte produsul sau, la cererea cumpărătorului, restituie contravaloarea, atunci când:
a) utilajul nu poate fi reparat;
b) durata de nefuncţionare datorată deficienţelor apărute depăşeşte 10% din perioada de garanţie;
c) produsul s-a defectat de cel puţin trei ori în prima jumătate a TG;
d) subansamblul defect a fost deja înlocuit.
Deteriorările (de genul zgârieturi, crăpături, rupturi, lipsuri ale unor accesorii sau subansamble) care nu au fost aduse la cunoştinţa vânzătorului, în momentul achiziţionării utilajului nu fac obiectul garanţiei. Garanţia se prelungeşte cu perioada în care produsul a fost reţinut pentru reparaţii. La fiecare intervenţie, unitatea service completează FIŞA DE REPARAŢII EFECTUATE ÎN PERIOADA DE GARANŢIE. La solicitarea unei reparaţii în cadrul TG, cumpărătorul are obligaţia de a prezenta utilajul complet, inclusiv accesoriile produsului.

I. PIERDEREA GARANŢIEI

1. Au fost efectuate modificări sau adaptări neprevăzute sau neautorizate de Constructor sau au fost realizate fără respectarea recomandărilor tehnice ale acestuia;
2. Neprezentarea certificatului de garanţie, ştampilat şi cu rubricile completate, atunci când se solicită o reparaţie în garanţie;
3. Defecţiunea se datorează neglijenţei utilizatorului sau nerespectării recomandărilor din ghidul de utilizare şi întreţinere;
4. Nerespectarea de către cumpărător a condiţiilor de transport, manipulare, instalare, utilizare şi întreţinere precizate în instrucţiunile ce însoţesc produsul la livrare sau în alte broşuri cu norme de operare editate de către S.C. O-MAC PADURE & GRADINA SRL şi de către cumpărătorul care a luat la cunoştinţă;
5. Constatarea de specialiştii autorizaţi de către firma O-MAC PADURE & GRADINA SRL a faptului că defectul reclamat se datorează utilizatorului. Produsul prezintă defecţiuni cauzate de necunoaştere, omitere, neglijenţă sau accident;
6. Încredinţarea produsului spre utilizare persoanelor minore, persoanelor cu handicap sau persoanelor care nu au fost instruite cu privire la modul de funcţionare, utilizare şi manipulare al utilajului;
7. Încredinţarea utilajului spre a fi reparat altor persoane sau firme neautorizate;
8. Utilizarea produsului în alte scopuri decât cele pentru care a fost proiectat şi fabricat sau folosirea acestuia în alt domeniu de utilizare, decât cel înscris în prezentul certificat. Deteriorări sau modificări care afectează modul de funcţionare al utilajului, performanţa şi durabilitatea sa;
9. Utilizarea unor accesorii incompatibile cu produsul şi care influenţează modul de funcţionare, performanţele şi durabilitatea acestuia;
10. Uzură normală, reglajele periodice şi consumabilele nu fac obiectul garanţiei.
11. Nerespectarea de către compărător / beneficiar a instrucţiunilor de instalare, punere în funcţiune, utilizare, intreţinere, manipulare, transport şi depozitare, precum şi a domeniului de utilizare, cuprinse în documentaţia ce însoţeşte produsul la cumpărare (suprasolicitarea, neefectuarea la timp a operaţiilor de întreţinere, utilizarea în medii necorespunzătoare care nu sunt conforme cu indicaţiile date de producător;
12. Utilizarea produselor în regim de suprasarcină îndelungată sau în alt regim decât cel pentru care a fost conceput (utilizarea produselor hobby în regim profesional), folosirea acestora în afara parametrilor privind planeitatea şi curba de lucru recomandată de producător, funcţionarea motoarelor termice fără a avea asigurat un nivel optim de răcire.
13. Utilizarea unor piese de schimb, lubrefianţi, combustibili, consumabile, accesorii diferite de cele recomandate de producător / importator.
14. Aplicarea unor modificări neautorizate de producător / importator:
a) Modificarea, ştergerea sau înlocuirea seriilor produsului;
b) Acţionarea asupra reglajelor fixate de producător;
c) Schimbarea performanţelor produsului;
e) Utilizarea unor cabluri de alimentare secţionate sau înădite;
f) Eliminarea sau neutilizarea sistemelor de protecţie din dotarea produselor.
15. Intervenţia asupra produsului de către persoane sau unităţi service neautorizate de S.C. O-MAC PADURE & GRADINA SRL.
16. Pierderea sau distrugerea certificatului de garanţie sau a facturii de cumpărare. Nerespectarea acestor condiţii face ca produsul să fie scos din garanţie.

II. Condiţii de acordare a garanţiei

1. Garanţia se acordă în cazul unui defect de material sau viciu de fabricaţie.

2. În perioada de garanţie, produsele care au defect de material sau viciu de fabricaţie vor fi reparate gratuit. Produsele prezentate la unitatea service în perioada de garanţie care necesită reparaţii ce nu ţin de garanţie vor fi reparate corespunzător, iar contravaloarea acestor reparaţii, cât şi operaţiile de întreţinere curentă, urmând a fi achitată de către beneficiar.

3. Dacă producătorul / importatorul nu constată existenta unui defect de material sau viciu de fabricaţie pentru care se angajează răspunderea acestuia, se consideră că este o solicitare nejustificată de acordare a garanţiei, pentru care poate cere cumpărătorului plata manoperei de diagnosticare, conform listei de preţuri existente la unităţile service şi a cheltuielilor de transport;

4. Cumpărătorul are obligaţia de a se prezenta la unitatea service sau de a trimite produsul prin curierat, împreună cu certificatul de garanţie în original şi factura (în copie / original), iar produsul să fie nedemontat.

5. Prelungirea perioadei de garanţie, cu o perioadă egală cu aceea în care produsul a fost oprit în unitatea service, produce efecte doar atunci când piesa defectă lipseşte, momentan, din stoc.

6. Nu fac obiectul garanţiei următoarele componente şi accesorii, ale căror uzuri sunt considerate normale în urma utilizării:

1. Pinion de antrenare lanţ (sprocket), şină de ghidaj, sită moară/tocătoare, filtru de ulei, filtru de aer, componente din cauciuc (burduf cilindru, cot carburator, inele de cauciuc, furtune, simeringuri, curele, etc.)

2. Filtru combustibil, buşon benzină, sită rezervor, sonde, rezervoare, plutitoare, robinet combustibil, cui ponto, jicloare, duje, injectoare sau duze de injector, sisteme de reglaj sau pârghii, garnituri sau elemente de etanşare ale carburatorului sau părţi componente, ale căror uzuri se datorează utilizării unui combustibil necorespunzător normelor în vigoare;

3. Ambielaj, cilindru, piston, segmenţi, supape, când uzura se datorează lipsei filtrului de aer sau folosirii unuia necorespunzător, ori în cazul unor detonaţii produse în urma folosirii unui carburant necorespunzător normelor în vigoare, ori când defecţiunea survine din cauza nerespectării regimului de turaţie ori în cazul motoarelor în 2T amestec necorespunzător benzină cu ulei (raport amestec 30 ml ulei la 1 litru benzină, pentru uleiurile achiziţionate de la distribuitorul S.C. O-MAC PADURE & GRADINA SRL).

4. Becuri, ventilatoare, fulii, carcase plastic, mufe, stuturi, roţi sau role din plastic ;

5. Aprinderile şi releele (în cazul condensării sau scurtcircuitului), bujie, cablu bujie, întrerupătoare, cabluri electrice;

6. Amortizoare din cauciuc sau arc, cabluri (de ambreiaj, acceleraţie, masă cosit, tracţiune, etc);

7. Saboţi şi plăcuţe frână, ambreiaje, ferodouri, arc ambreiaj;

8. Componente electrice sau electronice, când defecţiunile survin din cauza lipsei împământării, utilizarea sau expunerea în condiţii de mediu improprii (umezeală excesivă, temperaturi necorespunzătoare, alimentare la tensiune necorespunzătoare) sau tensiune fluctuantă (în cazul generatoarelor de curent, când puterea consumatorilor este mai mare decât cea furnizată;

9. Presetupă, turbină, carcasă turbină (când defecţiunea a survenit în urma impurităţilor din pompă sau a presiunii create în pompă de alte utilaje, maşini, etc);

10. Elementele componente ale sistemului de tăiere, ex: lanţ motofierăstrău, disc motocositoare, cuţit masă cosit, cuţit maşină gazon, cuţit moară/tocătoare, etc.;

11. Tambur demaror, şnur starter, arc demaror, mâner starter;

12. Masă cosit, cuţit masă cosit, pinteni, contracuţite, dinţi, suport reglaj, suport nucă, nucă, bieletă (întreg lanţul cinematic al sistemului de tăiere la motocositori), când nu sunt corect exploatate, reglate sau curăţite.

III. Limitarea responsabilităţii

3.1. SC O-Mac Padure & Gradina SRL îşi declină orice responsabilitate în ceea ce priveşte:
3.1.1. Produsele care sunt trimise prin curier sau alte mijloace de transport (neincluzând maşinile proprii) şi ajung deteriorate la sediul societăţii noastre.
3.1.2. Eventualele daune ale bunurilor sau vătămări ale persoanelor, provenite direct sau indirect, sub formă de consecinţă a nerespectării indicaţiilor din manualul de utilizare, instalare şi întreţinere al produsului.
3.2. Persoana care aduce produsul/utilajul la unitatea service sau îl trimite prin curierat, împreună cu actele de proprietate (certificatul de garanţie în original şi factura în original sau copie), este considerată împuternicită să reprezinte proprietarul.

IV. Condiţii generale

4.1. Produsul/utilajul care face obiectul prezentului certificat de garanţie respectă reglementările referitoare la protecţia muncii şi normele de electrosecuritate în vigoare în România. O-Mac.ro atestă îndeplinirea condiţiilor de calitate şi garanţe, în conformitate cu:
4.1.1. Legea 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora;
4.1.2. Ordonanţa de guvern 21/1992 privind protecţia consumatorului, actualizată în 27.12.2008;
4.1.3. Legea 296/2004 privind codul consumatorului, republicată în 24.03.2008
4.2. Certificatele de garanţie incomplete, şterse, modificate sau cele care nu au ştampila şi semnătura vânzătorului, nu vor fi luate în considerare pentru eventualele reclamaţii.
Menţionăm că service-ul este gratuit pentru produsele care fac obiectul garanţiei, firma SC O-MAC Padure & Gradina SRL suportând costul reglajelor şi al reparaţiilor în garanţie.
Nerespectarea acestor condiţii face ca produsul să fie scos automat din garanţie.
Prin cumpărarea unui produs de pe site-ul nostru, cumpărătorul confirmă:
Că este informat asupra caracteristicilor tehnice şi a domeniului de utilizare al utilajului.
Că s-au predat instrucţiunile, în limba română, privind transportul, depozitarea, instalarea, utilizarea şi întreţinerea produselor.
Că certificatul de garanţie conţine, pe verso, condiţiile de garanţie, reperele care nu fac obiectul garanţiei şi cupoanele pentru intervenţii în cadrul termenului de garanţie.
Că s-a verificat corectitudinea datelor înscrise în Certificatul de Garanţie.
Că a citit şi este de acord cu prevederile acestui Certificat de Garanţie.

  Se incarca...