Cum se livrează?

Îți oferim livrarea produselor direct la domiciliu, pe întreg teritoriul României. Produsele comandate din site sunt livrate prin flota auto O-Mac, prin Nemo Express sau Dragonstar.

Când ajung produsele la tine

La O’Mac, toate produsele sunt pe stoc, așa că în 24 de ore de la confirmarea telefonică, produsul ales deja îți bate la ușă.

Ce trebuie să știi:

  • livrarea comenzilor achitate prin card bancar se realizează după confirmarea plății de către sistemul bancar;
  • livrarea comenzilor achitate prin transfer bancar se realizează în următoarea zi lucrătoare după încasarea banilor;
  • livrarea comenzilor plasate până în ora 15:00 se realizează prin Nemo Express sau Urgent Curier și ajunge la tine în următoarele zile lucrătoare;
  • livrarea comenzilor plasate după ora 15:00, se realizează începând cu a doua zi lucrătoare după înregistrarea comenzii.

Cât costă transportul produselor

Pentru comenzile care depășesc suma de 200 RON, transportul este GRATUIT oriunde în România.

Comenzile de tractoare agricole fac excepție de la regulă. În acest caz, costurile de livrare îți vor fi comunicate telefonic, după confirmarea comenzii.

Care este modalitatea de plată preferată

Alege plata prin card bancar, mult mai sigură și la îndemână. Ai și posibilitatea de a achita produsele comandate la livrare, direct agentului de curierat. Pentru mai multe detalii, te invităm să arunci o privire pe pagina Cum Plătesc.

Dacă identifici probleme în privința conținutului unor colete, anunță curierul și refuză primirea și achitarea produsului.

Verifică atent coletul pentru că semnarea de primire anulează orice reclamație ulterioară. Pentru orice alte nelămuriri despre întârzierea coletelor, sună la numărul de telefon 0348 918 sau trimite un email la suport@o-mac.ro.

WhatsApp Chat WhatsApp Chat