Despre O-Mac

 

Societatea a fost înființată în anul 2004 din dorința de a oferii o alternativă pentru consumatori la produsele deja existente pe piața,luând in calcul calitatea acestora dar mai important, prețul cu care aceste produse pentru microagricultură se comercializau; și pentru a oferi o nouă abordare și o consiliere în același timp celor care intr-adevăr aveau nevoie de asemenea produse, pentru îmbunătățirea lucrărilor efectuate, creșterea standardului de calitate și nu în ultimul rând diminuarea efortului fizic.

Suntem importatori in Romania si reprezentanți exclusiv asupra brandurilor comercializate pentru opt mari concerne atât din Europa cat și din Asia, Australia sau Statele Unite ale Americii. Printre brandurile comercializate amintim: Stiga, Alpina, Castelgarden, Castor, SEP, Loncin, Blount – Carlton, Archer, Apollo, Kasei, Dongfeng.

Printre categoriile de produsele comercializate, exclusiv în România, prin intermediul companiei noastre, amintim: motocultoare Loncin, Apollo, SEP; atomizoare Apollo, Kasei; motocoase de umăr Stiga, Alpina, Castor, Kasei; mașini de tuns gazonul Stiga, Alpina Castelgarden; tractorașe pentru tuns gazonul Stiga, Alpina Club Garden; raidere și accesorii pentru raidere Stiga fabricate exclusiv în Suedia; motocoase pe roți cu bară frontală Stiga, Castelgarden, SEP, Maestral; motoferăstraie cu motor termic și electric Stiga, Alpina, Castor, motopompe pentru apă cu motor termic Loncin;freze pentru zăpadă Stiga și Apollo, tractoare agricole și rutiere Dongfeng, accesorii si consumabile Siga, Carlton si Archer pentru toată gama de produse comercializate precum și pentru celelalte produse similare de pe piață.

      

Funcționăm cu un număr de 34 de angajați, având in prezent o rețea de 180 de distribuitori în Romania; un număr de șapte reprezențante proprii in: Pitești, Deva, Alba-Iulia, Drobeta Turnu-Severin, Târgu Jiu, Satu Mare și Craiova, patru reprezentanți de vânzări regionali, precum si un segment dedicat de vânzare in regim DIY.

Datorită cerințelor din piață și a capacitații colective de organizare am reușit întotdeauna sa fim alături de clienții noștii atât in ceea ce privește gama variata de produse comercializate cat și raportul Calitate-Preț, acordând o importanță deosebită acestui factor, pentru ca a fost, este și va rămâne determinant in poziționarea companiei noastre pe piața de profil din Romania.

Daca in anul 2010 compania noastră cu cele doua societati a înregistrat o cifra de afaceri de 4,5 milioane Euro, în anul 2011 aceasta cifra a fost de 6,5 milioane Euro, iar în anul 2012 pe fondul unei contracții temporare, cifra de afaceri sa ridicat la 6.1 milioane Euro în condițiile unui mediu de afaceri din ce in ce mai agresiv și o concurență acerbă în ceea ce privește oferta de produse existența pe piață, chiar daca discutam de piață liberă sau de firmele consacrate.


Stocurile de marfa reprezintă principalul nostru atu in activitatea desfășurata, pentru ca an de an acesta sa majorat ajungând sa discutăm la sfârșitul lunii Iunie 2013 de o valoare de 4.6 milioane Euro achitat în integralitate.
Rezultatele din piață arată că cel puțin pe doua planuri suntem cei mai buni la momentul actual ținând cont de domeniul de activitate, de portofoliul de produse si de canalele de vânzări accesate in prezent, și anume:

1. gama utilajelor pentru microagricultură – motocultoare, motocoase de umăr, atomizoare, mașini de gazon și motopompe de apă;

2. gama tractoarelor pentru micro ferme si ne referim la tractoarele agricole și rutiere, pentru care din ianuarie 2008 și până în prezent am livrat către beneficiarii finali peste 1700 unități, acestea fiind achiziționate atât prin fonduri proprii cat și prin programe guvernamentale sau fonduri nerambursabile.



De asemenea, încă de la înființare ca și entitate de sine stătătoare, compania noastră nu a recurs la nici o modalitate de creditare sau împrumut bancar, cu respectarea întocmai a scadentelor creanțelor bugetare si a obligațiilor de plata către furnizori. Pentru a satisface toate necesitățile clienților noștri încercăm alături de partenerii noștri sa fim prezenți in cat mai multe locații cu potențial, alături de marii jucători de pe piața de retail din Romania, și de aceea orice parteneriat pe care îl stabilim considerăm ca trebuie tratat cu maxim de seriozitate, trebuie să fie reciproc avantajos și de lungă durată. Aceste obiective se pot realiza doar printr-o colaborare deschisa bilaterala si de încredere.

 

Pentru viitor, consideram ca numele si imaginea pe care le-am dezvoltat, calitatea serviciilor și a personalului, precum și managementul companiei ne vor întări poziția pe care o avem în piață, ne vor tine în strânsă legătură cu colaboratorii noștri, rămânând un furnizor de încredere pentru atenția, înțelegerea, angajamentul și respectul de care am dat și vom da dovadă.

Sloganul sub care compania noastră a reușit sa devină lider dominant acolo unde este prezentă este pe cât de simplu pe atât de eficient si ne obliga in același timp sa privim intr-o singura direcție, si anume cat mai sus:  “Profesioniștii îți deschid ușa! De intrat, intri singur!”

 
  Se incarca...